MET NS NAAR DE LEUKSTE STEDEN

Omschrijving

De NS vroeg ons voor zowel de reguliere als zakelijke doelgroep een campagne te ontwikkelen om de vrijheid en mogelijkheden die de NS biedt als vervoerder onder de aandacht te brengen. We maakten inspirerende videos in diverse steden, in binnen- en buitenland waarbij we de verschillende vervoersmiddelen én mogelijkheden van NS uitlichtten. Hiervoor bedachten we het Retour-concept. Het Retour-concept draait erom dat we de kijker meenemen tijdens de reis terug. Hier ziet hij sferische beelden van de herinneringen van één van de NS-bestemmingen. Ditmaal was het Berlijn met Douwe Bob. Dit nagenieten accentueert dat de trein een wezenlijk onderdeel is van je reis.

Voor NS-Zakelijk ontwikkelden we een soortgelijke video op basis van het gedachtegoed dat geen dag hetzelfde is en je jouw reis flexibel moet kunnen inrichten. Om hier gestalte aan te geven hebben we Dennis Karpers gefilmd waarbij we hem volgen tijdens zijn reis waarin hij ons meeneemt in zijn gedachtegoed. Wederom een inspirerende video die laat zien hoe het reizen per dag verschillend kan zijn en past bij de behoefte van jou als ondernemer op dat moment.

In samenwerking met een aantal (social)platformen en bloggers creëerden we context rond de content om de impact te vergroten.

Details

Client: De Nederlandse Spoorwegen

Tags:

View Project
Back to Top