MINISTERIE VAN DEFENSIE LAAT BIOSCOOPBEZOEKER COMMERCIAL BELEVEN

Omschrijving

Pathé opende in december de eerste 4DX-zalen van Nederland. Na dolby cinema en Imax is 4DX de volgende innovatie in bioscoopland. Het Ministerie van Defensie speelt er op advies van Initiative en Rapport (het Out of Home label binnen IPG Mediabrands), als eerste adverteerder in Nederland meteen op in.

4DX-zalen krijgen bewegende stoelen, weersimulaties en geuren die synchroon met de filmbeelden door de zaal worden verspreid. Defensie maakt met de inzet van een vliegerscampagne optimaal gebruik van de mogelijkheden die het nieuwe medium biedt.

De commercial van Defensie is door speciaal opgeleide 4DX-editors in Korea helemaal afgestemd op de mogelijkheden die de zalen bieden. Het script gaat uit van een scene, waarin een jachtvlieger vol gas geeft, waarop in de zaal de kerosinegeur over je heen geblazen wordt.

De spectaculaire inzet draagt bij aan het uitdagende en innovatieve imago dat defensie richting de doelgroep wil uitstralen.

Mocht je de spectaculaire filmervaring willen meemaken, dan kom je de commercial nu tegen voor aanvang van de films Star Wars en Jumanji in Pathé de Munt (Amsterdam) of Pathé de Kuip (Rotterdam).

Back to Top