PLUS kiest voor Reprise Media als search marketing partner

PLUS heeft besloten om haar search campagnes met ingang van 1 januari 2012 onder te brengen bij Reprise Media. Reprise Media valt onder Mediabrands Netherlands – de holding company voor de bureaus Initiative, Universal Media (UM), BrandConnection en digilogue.

Initiative werkt sinds 2005 samen met PLUS en vanuit deze bestaande relatie is nu een uitbreiding van de diensten tot stand gekomen die Reprise Media voor haar rekening neemt. Naast een structurele campagne voor PLUS, worden ook actiematig search campagnes ingezet. De eerste campagne waarvoor actiematig een search campagne wordt ingezet zijn de pop-up spelers; de nieuwe voetbalspaaractie van de supermarktketen. De pop-up spelers zijn héle speciale voetbalplaatjes van alle spelers van de Eredivisie. Ze kunnen worden opengeklapt en neergezet om zo een eigen ideale opstelling te maken! Bij elke 10 euro aan boodschappen én bij speciale actieproducten krijgen PLUS klanten een pakje met vier pop-up spelers uit de Eredivisie cadeau.
Ralf Kroon, Online Manager van PLUS over de keuze voor Reprise Media: “Vanuit de 360 graden benadering van campagnes en geïntegreerde werkwijze is het een logische keuze om onze search activiteiten onder te brengen bij Reprise Media als onderdeel van de Initiative Group.”

Nathalie Peters, Managing Director Reprise Media; “Wij zijn heel blij dat PLUS heeft gekozen de samenwerking met onze groep uit te breiden met search. Search wordt nog door niet alle adverteerders op waarde geschat binnen de online mediamix. PLUS laat hiermee duidelijk zien, dat zij aanwezig wil zijn voor klanten, daar waar de zoekvraag begint.“

Mediabrands heeft onlangs een volgende stap gezet in de groeiende markt voor search advertising, affiliate marketing en social ads. Om alle klanten van haar bureaus optimaal te servicen, is alle kennis op dit gebied gebundeld in één nieuwe entiteit, gespecialiseerd in Performance Marketing; Reprise Media.

Over Reprise Media
Reprise Media ontwikkelt strategische, geïntegreerde zoekmachine marketing campagnes waarmee ’s werelds grootste merken website bezoekers aantrekken en inkomsten genereren. Het bedrijf staat bij een reeks van onafhankelijke partijen zoals Forrest Research, Jupiter Research, OMMA Magazine en zelfs Google bekend als een leider op het gebied van zoekmachine marketing. Op 23 november 2011 is Reprise media formeel in Nederland gelanceerd.

Over PLUS
PLUS Retail is met 269 supermarkten een belangrijke speler op de Nederlandse levensmiddelenmarkt. Bij PLUS staan de merkwaarden Aandacht, Kwaliteit, Lokaal en Verantwoord centraal. De eerste PLUS supermarkt werd in 2001 geopend in Boxtel; dezelfde supermarkt waar PLUS in 2010 de nieuwe formule ‘PLUS nieuwe generatie’ heeft geïntroduceerd. De PLUS Retail organisatie bestaat uit het servicekantoor in De Bilt, drie regionale distributiecentra in Haaksbergen, Ittervoort en Hendrik-Ido-Ambacht en een landelijk distributiecentrum in Middenbeemster. Er werken ruim 1.200 medewerkers. PLUS Retail ondersteunt de aangesloten ondernemers maximaal bij de exploitatie van hun bedrijf. De consumentenomzet bedroeg in 2010 ruim 1,9 miljard euro.

 

www.reprisemedia.nl

www.plus.nl

 

Posted on February 22, 2012 in Blog

Share the Story

Back to Top