Nathalie Peters in Media Lions Jury

Nathalie Peters, Managing Director van Mediabrands Audience Platform (MAP), vertegenwoordigt Nederland in de Cannes Lions Media Jury.

 

Nathalie Peters: ‘Ik was blij verrast met het bericht en heel eerlijk, dit was absoluut een wens. Ik heb de uitnodiging dan ook graag aanvaard. Het is een enorme eer de beste campagnes ter wereld te mogen beoordelen en daarmee een buitengewone kans veel goed werk te zien, met de rationale daarachter. Als ik zeg: ik heb er zin in, dan is dit een understatement!’

 

Eerder werden al zes andere Nederlandse afgevaardigden aangekondigd.

 

Dat zijn:

Design Lions: Eugene Bay, Chairman (VBAT)

Film Craft Lions: Elissa Singstock, Executive Producer (Wieden+Kennedy)

Promo & Activation Lions: Lode Schaeffer, Creative Director en eigenaar (Indie)

Cyber Lions: Jacco Ter Schegget, President (Tribal DDB Europe and CEO Tribal DDB Amsterdam)

Film Lions: Carlo Cavallone, ECD (72andSunny)

Direct Lions: Thijs de Boer, (Havas Worldwide Amsterdam)

 

www.map-global.com

Posted on May 23, 2013 in Blog

Share the Story

Back to Top