Miele kiest voor Initiative

Miele 2

 

 

 

Miele kiest voor Initiative

Na een intensief pitchtraject met diverse mediabureaus, begeleid door Ebiquity Nederland, is Initiative geselecteerd als nieuwe mediapartner voor Miele in Nederland. De samenwerking zal ingaan per 1 januari 2016 en omvat een breed palet aan diensten zoals strategie, insights, planning & inkoop van alle media inclusief social en SEA.

Over Miele

Miele heeft wereldwijd een leidende positie als aanbieder van premium huishoudelijke apparaten en apparatuur voor bedrijfsmatig gebruik (Miele Professional). Het in 1899 opgerichte familiebedrijf heeft acht productielocaties in Duitsland en een fabriek in Oostenrijk, Tsjechië, China en Roemenië. De omzet bedroeg in het boekjaar 2014/2015 3,49 miljard euro. In bijna 100 landen heeft Miele eigen verkoopmaatschappijen of importeurs. Miele Nederland B.V. is inmiddels uitgegroeid tot een van de belangrijkste buitenlandse vestigingen van het wereldwijd opererende concern. Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in het Duitse Gütersloh (Westfalen).

 

Tim de Groot, Directeur Marketing Miele Nederland B.V.

“Wij maken een volgende stap binnen ons marketingbeleid, waarbij het ontwikkelen van een geïntegreerd marketingcommunicatieplan prioriteit krijgt. Met Initiative als partner kunnen we dit plan op een onderscheidende en efficiënte manier gaan uitvoeren.”

 

Léonie Koning, managing director Initiative:

“We zijn ontzettend trots dat een sterk merk als Miele vol overtuiging voor Initiative heeft gekozen als nieuwe mediapartner. We hebben veel zin om aan de slag te gaan en samen met het Miele team de ambitieuze doelstellingen te gaan realiseren.”

Posted on December 3, 2015 in Blog

Share the Story

Back to Top