Léonie Koning in hoofdjury Festival of Media Awards Montreux

Initiative's managing director Léonie Koning neemt op 27 april aanstaande zitting in de hoofdjury van het internationaal gerenommeerde Festival of Media Global Awards in Montreux. Met de uitnodiging aan haar adres mag Koning zich scharen onder het selecte gezelschap van invloedrijke media professionals die door de organisatie zijn uitgenodigd. Bovendien is Initiative hiermee het enige Nederlandse media-adviesbureau dat een jurylid voor de uitreiking van de Festival of Media Global Awards 2013 levert.

 

Het Festival of Media geldt als hét event waar beïnvloeders en beslissers uit de media-industrie van over de hele wereld samenkomen om kennis uit te wisselen, met elkaar in discussie te gaan, innovaties te bespreken én zaken te doen. Spectaculair sluitstuk van het driedaagse festival dat op 28 april begint, is de uitreiking van de Festival of Media Global Awards op 30 april. Onder het voorzitterschap van Ben Jankowski, Group Head of Global Media van Mastercard, zal Koning zich samen met collega-juryleden van bureaus en  multinationals als Nestlé, Unilever, AB-Inbev, Intel en Colgate-Palmolive buigen over de inzendingen.

 

In totaal zullen de jurerende media-experts tientallen cases beoordelen in maar liefst 16 verschillende categorieën, waaronder twee nieuwe. Zo zal in 2013 voor het eerst de ‘BRAVES’ award worden toegekend aan het merk dat de beste video content heeft geproduceerd. In de andere nieuwe categorie ‘Best Launch Campaign’ wordt de meest succesvolle introductiestrategie voor een nieuw product bekroond.

 

De nominaties worden 28 maart bekend gemaakt. De uitreiking van de awards vindt plaats tijdens het galadiner ter afsluiting van het Festival of Media Global 2013 op 30 april.

 

Initiative is onderdeel van Mediabrands Netherlands – de media holding company voor de full service mediabureaus Initiative, UM en BPN en de digitale specialistenbureaus Reprise, Cadreon en Spring Creek, met meer dan 6.500 communicatiespecialisten actief in 90 landen. Mediabrands is onderdeel van de toonaangevende The Interpublic Group of Companies (IPG), een van de grootste media-, marketing services- & communicatieconcerns ter wereld. Bij Initiative zijn ruim 80 collega’s werkzaam voor bekende (inter)nationale merken als Burger King, Rabobank, Spa, PLUS Supermarkten, HEMA, V&D, Nederlandse Spoorwegen, Hispeed, PME Legend, PwC PricewaterhouseCoopers, Het Nederlandse Rode Kruis, de Bijenkorf, Kruidvat, ICI PARIS XL, NVB Nederlandse Vereniging van Banken, Robeco, NCOI opleidingsgroep, Pandora, Tiffany & Co, Patek Philippe en Ritter Sport.

 

www.festivalofmedia.com/global

 

Posted on April 7, 2013 in Blog

Share the Story

Back to Top