Initiative werkt voor Malaysia Airlines

Na een intensief traject in 2012 is onlangs de eerste mediacampagne van Malaysia Airlines (MAS) in samenwerking met Initiative gestart. Met deze voornamelijk Aziatisch georiënteerde luchvaartmaatschappij weet Initiative haar klantportfolio naar een nieuwe branche uit te breiden.

 

Initiative is verantwoordelijk voor geïntegreerde strategie, research, consumer insight, mediaplanning & -buying voor alle offline en online media.

 

In de afgelopen 10 jaar heeft MAS zich ontwikkeld tot een ‘5 Star Airline’ waarbij kwaliteit en services hoog in het vaandel staan. Met nieuwe lijndiensten en een hogere vluchtfrequentie wil Malaysia Airlines in 2013 de reiziger verblijden met aantrekkelijke bestemmingen en aanbiedingen.

 

Initiative kijkt er naar uit om met een sterk geïntegreerd media-advies haar bijdrage te leveren aan het succes van Malaysia Airlines. Léonie Koning, Managing Director Initiative: “We zijn erg trots om voor dit mooie A-merk aan de slag te mogen! Graag gaan we de uitdaging aan om de ambitieuze groeidoelstellingen van Malaysia Airlines samen te realiseren.”

 

Initiative is onderdeel van Mediabrands Netherlands – de media holding company voor de full service mediabureaus Initiative, UM en BPN en de digitale specialistenbureaus Reprise, Cadreon en Spring Creek, met meer dan 6.500 communicatiespecialisten actief in 90 landen. Mediabrands is onderdeel van de toonaangevende The Interpublic Group of Companies (IPG), een van de grootste media-, marketing services- & communicatieconcerns ter wereld. Bij Initiative zijn ruim 80 collega’s werkzaam voor bekende (inter)nationale merken als Burger King, Rabobank, Spa, PLUS Supermarkten, HEMA, V&D, Nederlandse Spoorwegen, Hispeed, PME Legend, PwC PricewaterhouseCoopers, Het Nederlandse Rode Kruis, de Bijenkorf, Kruidvat, ICI PARIS XL, NVB Nederlandse Vereniging van Banken, Robeco, NCOI opleidingsgroep, Pandora, Tiffany & Co, Patek Philippe en Ritter Sport.

 

Initiative is partner binnen Magna Global Netherlands, de gezamenlijke negotiations unit van de IPG bureaus Initiative, UM, BPN, Reprise, Spring Creek, Cadreon en diverse onafhankelijke mediabureaus.

 

Initiative was in 2011 genomineerd voor de AMMA Award Mediabureau van het Jaar.

 

Eerder ontving Initiative een AMMA media Award voor Beste Single Media Strategie, de Zilveren Esprix én de IMC European Award voor Best Integrated Marketing Communication campaign. Ook was Initiative genomineerd voor de M&M Global Media Awards en voor een AMMA media Award (Beste Single Media Strategie). Initiative heeft in 2007 als eerste (en enige) Nederlandse bureau de prestigieuze M&M European Media Award gewonnen.

 

www.initiative.nl

 

 

Posted on April 8, 2013 in Blog

Share the Story

Back to Top