Initiative maakt jaarstrategie Bobbejaanland

Voor het opstellen van de mediastrategie 2013 in Nederland heeft Bobbejaanland Initiative geselecteerd. Een van de uitdagingen voor Bobbejaanland heeft betrekking op de doelgroep van de campagne; kan het attractiepark zich binnen de gestelde kaders in media het beste richten op kinderen of op ouders? Voor het seizoen 2013 hebben de partijen op die vraag gezamenlijk een antwoord gevonden.

Attractiepark Bobbejaanland is gesitueerd in het Belgische Lichtaart op ongeveer 30 kilometer van de Nederlandse grens en heeft in 2011 haar 50ste verjaardag gevierd.

Initiative zal voor Bobbejaanland de strategie, consumer insights, media planning en inkoop verzorgen.

Léonie Koning, Managing Director Initiative: “Wij zijn er trots op dit positieve merk aan ons klantportfolio toe te mogen voegen. We zien de samenwerking dan ook met veel plezier tegemoet en hopen in de toekomst samen nog veel mooie plannen te maken”.

Peggy Verelst, Commercieel Directeur Bobbejaanland: “35 % van onze bezoekers komen vanuit Nederland naar Bobbejaanland.  Dat is een mooi resultaat maar dat kan nog veel beter door een professionelere media-aanpak bijvoorbeeld.  Door het media-advies van Initiative zijn we nu voor het eerst te horen op radio en zullen de Nederlanders ons terugvinden in een aantal magazines waarin we nog niet verschenen. Ik geloof sterk in deze nieuwe aanpak.“

 

www.bobbejaanland.be/nl

 

Posted on May 23, 2013 in Blog

Share the Story

Back to Top