Eurosport treedt toe tot SPOT

Sportzender Eurosport participeert vanaf heden in SPOT, het marketingcentrum voor TV-reclame.

Met de deelname in SPOT wordt Eurosport vertegenwoordigd in de Stichting Kijkonderzoek en het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC). Eurosport is via Triade Media al enkele jaren actief op de TV-reclamemarkt en neemt via de media-exploitant deel in de verschillende innovatie- en onderzoekprojecten van SPOT.

Michel van der Voort, directeur SPOT: “Eurosport is de langst bestaande commerciële zender. Met de specifieke programmering wordt een duidelijk profiel gerealiseerd en een uitgesproken umfeld geboden. Het is fantastisch dat we in zo’n mooi sportjaar juist Eurosport aan ons porfolio kunnen toevoegen. We zijn nu compleet.”

SPOT is het Nederlandse marketingcentrum voor televisiereclame. SPOT verzorgt informatie over televisie als reclamemedium, biedt services ten behoeve van adverteerders en vertegenwoordigt de belangen van de reclamebedrijven van de televisiezenders. De activiteiten van SPOT zijn gebaseerd op drie pijlers: Promotie van het medium televisie naar de adverteerdermarkt; Realisatie van het kijkonderzoek in Nederland middels participatie in de Stichting    KijkOnderzoek (SKO) en: Actieve lobby en PR in samenwerking met het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC).

In SPOT participeren de volgende organisaties: Ster, Discovery Networks Benelux, ORN, RTL Nederland, FOX Channels Benelux, AT5, SBS Broadcasting, Disney Channels Benelux, MTV Networks Benelux, Eredivisie Live, Sport1 en Eurosport.

 

www.spot.nl

Posted on February 21, 2012 in Blog

Share the Story

Back to Top