De lancering…

Net terug uit Portugal. Heerlijk! Voor wie het weten wil; ja het weer was lekker, heel lekker zelfs. Niet dat ik in de gelegenheid was om daar van te genieten, want ik was samen met een elftal Europese collega's vooral hard aan het werk. Dat zijn we in de media gewend, sterker nog: wie niet van hard werken houdt, heeft in het mediavak niets te zoeken.

Als jury van de Eurobest hadden wij de eer om de beste Europese cases te mogen bekijken, te bediscussiëren en te beoordelen. Het prikkelt me enorm om de kennis en visie over een vak met professionals te delen. Inspirerende dagen!

Daarna snel weer terug naar Nederland, want hier is van alles aan de hand. Vorige week hadden we de lancering van Reprise Media, waarmee Mediabrands Netherlands een volgende stap zet in de groeiende markt voor search advertising, affiliate marketing en social ads. Dit om onze klanten optimaal te servicen op het gebied van performance marketing.

Met de lancering van Reprise Media hebben wij de eerste stap gezet in onze ambitieuze digitalisering en diversificatie strategie. Reprise Media is in Nederland de eerste business entiteit binnen de MAP structuur. MAP staat voor Mediabrands Audience Platform. Doel van onze MAP structuur is het aanbieden van gegarandeerde en gecentraliseerde toegang tot de meest innovatieve marketing diensten en strategieën aan onze klanten. Waarbij de budgetten zo efficiënt en kosteneffectief mogelijk worden benut.  MAP moest eerst staan alvorens we daar invulling aan gingen geven. Met veel plezier heb ik de uitnodiging aangenomen om dit Platform in Nederland te gaan op- en inrichten.

Voor de lancering hebben we samenwerking gezocht met Google op hun prachtige event Google Think, wat een natuurlijke en logische match voor de lancering van ons nieuwe bedrijf was. Aansluitend hebben we met onze klanten een aanvullend programma aangeboden met enkele inspirerende gastsprekers zoals Joris van Heukelom, Jelmer Voogel en Anand Verma – onze G14 diversified business president – in de Westerliefde. De sfeer was uitstekend en onder het genot van een goede hap en natuurlijk de bekende bubbels, die bij een dergelijke mooie avond horen, hebben we gezamenlijk na zitten praten over de inspirerende informatie, de ontwikkelingen in de markt, wat dat betekent en hoe dat kan worden toegepast voor onze klanten. Ik kijk met trots terug op een geslaagde lancering.

www.reprisemedia.nl

Posted on December 6, 2011 in Blog

Share the Story

Back to Top