Case van de Maand: Rabobank ICT campagne

Voor hooggekwalificeerde ICT-‘ers is een bank niet direct de omgeving waar ze graag willen werken, omdat het daar naar hun idee vooral om bankieren gaat en niet om complexe ICT-uitdagingen. Om dit imago om te buigen moet een campagne dus dicht op de huid van de doelgroep zitten en flink  uitpakken in middelen en uitvoering.

 

En dat is precies hoe de campagne is ingestoken. Met een zeer gerichte digitale campagne, werd ICT-ers letterlijk getoond hoe hun toekomstige werk er uit zou kunnen zien als ze zouden kiezen voor de Rabobank als werkgever. De spanning en opwinding die komen kijken bij een cyber-aanval werden optimaal in beeld gebracht via impactvolle homepage takeovers, online video, branded content en… zelfs via de Microsoft Xbox!

 

Een campagne recht in het hart van de doelgroep die optimaal gebruik maakt van de state of the art mogelijkheden die digitale middelen bieden en waarvoor we ook gebruik maakten van de laatste plannings- en inkoopmogelijkheden via onze collega’s van Mediabrands Audience Platform.

 

Posted on July 2, 2013 in Blog

Share the Story

Back to Top