CAMPAGNE: PLUS ORIGINAILS

 

Spaaracties en supermarkten zijn een bekende combinatie. De lancering van dergelijke acties valt of staat bij de hype die ontstaat binnen de doelgroep; zeker als het gaat om kids. Zij moeten immers  hun ouders aansporen de boodschappen bij PLUS te gaan doen. PLUS is de eerste supermarkt met een spaarcampagne speciaal voor meiden van 10 tot 12 jaar: een collectie nagellak genaamd Originails.

 

 

Daarom lanceerde Initiative samen met Doom & Dickson een impactvolle activatie binnen het online platform van GoSupermodel. Natuurlijk werden meiden daar geïnspireerd en was te zien wat je allemaal kon doen met de Originails, maar het belangrijkste was toch de online competitie waarin meisjes werd opgeroepen met zo spectaculair mogelijke nail art te komen en die via hun eigen sociale netwerken te verspreiden.

 

Het uitnodigen van de meisjes om zelf creatief te zijn bleek een succesvolle strategie: alle doelstellingen werden  ruimschoots overtroffen. Zowel consumenten als PLUS ondernemers kijken terug op een zeer geslaagde actie.

Posted on July 2, 2013 in Blog

Share the Story

Back to Top