Boy Sleddering over de Olympische Rabobank campagne Van Begin tot Goud

De Olympische Oranjebarometer laat zien dat de top 3 van de door het publiek meest gewaardeerde Olympische activatie campagnes bestaat uit NS, Heineken en Rabobank. NS en Rabobank werken met Initiative.  Wij spraken met Boy Sleddering, projectmanager Rabosport, over de Olympische campagne van de Rabobank; Van Begin tot Goud.

Dag Boy, hoe kijk jij terug op de Olympische Spelen? Als sportliefhebber en als projectmanager Rabosport?

"Als sportliefhebber heb ik uiteraard genoten van alle Nederlandse toppers met als hoogtepunt Marianne Vos die het als topfavoriet toch maar even waarmaakt.  Als projectmanager Rabosport was ik erg blij met hoe onze campagne gelopen is en specifieker over hoe positief de #ziningoud app ontvangen is."

Rabosport is het hele jaar door actief in Wielrennen, Hockey en Paardensport en dan komen opeens na vier jaar de Olympische Spelen eraan. Hoe werkt zoiets in jullie organisatie? Veel dynamiek…?

"Eens in de vier jaar is inderdaad extra uitpakken om onze sponsorships ‘olympisch’ te activeren. Maar dit gaat relatief makkelijk omdat we dit inderdaad al 365 dagen per jaar op het multimediale platform Rabosport doen. Toch geven de Spelen absoluut een apart gevoel en is dit het moment om te laten zien wat de Rabobank betekent voor de Nederlandse sport. Vergeet vooral niet dat iedereen op onze afdeling hard werkt, maar vooral ook sportfan is waardoor je in de Olympische periode toch een soort kind in de snoepwinkel bent."

Lees meer

Posted on September 1, 2012 in Blog

Share the Story

Back to Top