Blackjacken in media

BLACKJACKBlackjacken in media

Wij willen nieuwe kansen in media creëren. Want huidige kansen benutten, dat konden we al.

 

Als ergens een kans ligt, willen we ‘m benutten. Of dat nu met media-oplossingen is die al bestonden of nieuwe mogelijkheden die we zelf creëren. Opvallen in het drukke en overvolle medialandschap is lastig, maar wel noodzakelijk. Dan heb je soms ‘andere’ media nodig. Of nieuwe media, of moet je je eigen (owned) middelen beter gebruiken, of moet je traditionele media anders gebruiken.

 

En daar liggen de nieuwe kansen in media. Het creatieve team van Initiative (CO) werkt sinds kort met Blackjacks. Blackjacks zijn oplossingen in media, maar dan creatief. Na elke briefing besteden we de allereerste dag aan het verzinnen van oplossingen. Één dag Blackjacken levert 15 ideeën. Elke Blackjack is opgebouwd uit een scherp inzicht en een oplossing verwoord in maximaal 21 woorden, vandaar de naam Blackjacks. Deze ideeën zijn ruw en pril. Precies rijp genoeg om te delen, en om gezamenlijk met een klant uit te bouwen tot een echt concept. De beste concepten stellen we centraal in de communicatieplannen van onze klanten. En dat doen we allemaal zodat we doelstellingen efficiënter kunnen realiseren. De Blackjacks tillen onze plannen naar een nieuw en hoger niveau.

Posted on December 3, 2015 in Blog

Share the Story

Back to Top