Autodrop GIFvertising ontwricht het blok

Autodrop GIFvertising ontwricht het blok

 

Autodrop is het leukste snoepmerk van Nederland. We kennen allemaal de eigenzinnige absurde grappige commercials van de laatste jaren. Maar het wordt steeds lastiger om op te vallen in ons TV landschap.  Dit vergde een stap verder dan gewoon een goede commercial. Dit vereiste een disruptie op de traditionele commercial überhaupt.

Samen met het creatieve team van Initiative CO,  vond Autodrop dé manier om impact op TV te realiseren. Ze namen het onnoemelijk populaire ‘online GIF’ en brengen deze nu naar TV. Een GIF is een kort videofragment dat, door het te loopen, supergrappig wordt. Absurd en grappig, en dat in een paar seconden. Voeg daar slimme AV-planning aan toe en je hebt een dijk van een campagne. 10”en 5” commercials, met zijn 3-en in een blok, kriskras tussen standaard 20”en 25” commercials. Niemand die zich aan het eind van het blok nog iets anders herinnert dan Autodrop.

En dan begint de lol pas, onbeperkt online potentieel!

 

Altijd weer die Autodrop. Zo lekker, ’t zou verboden moeten worden!

 

 

Posted on May 4, 2015 in Blog

Share the Story

Back to Top