Allard Ruyl: Het menu van BrandDeli bestaat uit mooie, sterke merken met een ongekend hoog bereik

 

Discovery Networks Benelux en Viacom International Media Networks hebben gezamenlijk de ad sales organisatie BrandDeli opgericht. Wij spreken Allard Ruyl, CEO van BrandDeli.   

Wat is BrandDeli

"BrandDeli is nieuwe grote speler op de Nederlandse televisiemarkt. Ons menu bestaat uit mooie, sterke merken met een ongekend hoog bereik. Maar we zijn veel meer dan dat. Wie straks bij ons binnenloopt, mag buitengewoon hoge service, vakmanschap en vooral heel veel passie en creativiteit verwachten. We zetten alles op alles om ervoor te zorgen dat BrandDeli de allerbeste in de markt gaat worden. Inclusief de beste mensen, die hebben we namelijk al."

Welke zenders zijn in BrandDeli vertegenwoordigd en om welk gezamenlijk marktaandeel gaat het

"Op alfabetische volgorde: Comedy Central – Comedy Central Family – Discovery Channel – ID – MTV – Nickelodeon – TeenNick en TLC. Daarmee hebben we een stevig marktaandeel. In augustus en september 2013 op de doelgroep 20-34 17% en op de doelgroep 20-49 13%…

lees meer

Posted on October 17, 2013 in Blog

Share the Story

Back to Top