3 nieuwe klanten voor Initiative

logo's new business horizontaal3 nieuwe klanten voor Initiative

De afgelopen maand mochten we maar liefst 3 nieuwe klanten verwelkomen! Maandag®, Raylex en Brax kozen na een pitchtraject allemaal voor Initiative om hun mediabelangen te vertegenwoordigen. Daar zijn we trots op!

 

Maandag® Terug van weggeweest

Maandag® richt zich binnen de detacheringsmarkt op hoger opgeleiden in de publieke sector (zorg, onderwijs, overheid en wonen) en heeft in 2008 een zeer succesvolle start gehad. Na een paar jaar afwezigheid in media, zijn ze aan het eind van deze zomer gestart een nieuwe campagne “groen bloed doet goed”. De campagne refereert aan de universele waarheid dat een organisatie vaak heel goed ‘nieuw, vers bloed’ kan gebruiken. Groen bloed, van de professionals van Maandag®.

Naast het feit dat we blij zijn voor een mooi merk als Maandag® te mogen werken, zijn we extra trots dat we dat doen met een breed palet aan mediadiensten zoals strategie, insights, planning & inkoop van alle media inclusief sociale media en search. Daarmee kunnen we slimme geïntegreerde adviezen geven en op alle vlakken sturen naar hetzelfde einddoel: Maandag® opnieuw neerzetten als dé marktleider binnen de detacheringsmarkt.

 

Niet langer nagelbijten met Raylex

Nagelbijten laat je handen er onverzorgd uitzien, het geeft een onzekere indruk en het is enorm onhygiënisch. Raylex biedt de oplossing door een handige pen applicator waarmee de nagels behandeld kunnen worden. Daarnaast biedt Raylex een helpende hand door een handige app die de nagelbijter met tips en virtuele beloningen helpt om er van af te komen.

Initiative is geselecteerd om een geïntegreerde mediacampagne te ontwikkelen met als doel om de boodschap van Raylex onder een breed publiek bekend te maken. Initiative zal voor Raylex de strategie, consumer insights, media planning en -inkoop verzorgen.

Evelyne Verdeyen, International Brand & Business Development Manager Oystershell NV;
“Met Initiative zaten we onmiddellijk op dezelfde golflengte. Ze zijn even enthousiast als wij om van Raylex een succesverhaal te maken in Nederland. En ongetwijfeld zal dit lukken.”

 

Dat ziet er piekfijn uit: Brax

BRAX is een premium kledingmerk en heeft recent in Amstelveen haar eerste winkel geopend. Daarnaast is het merk al jaren online verkrijgbaar via de webwinkel en te koop bij de Bijenkorf Amsterdam. Initiative heeft voor de najaarscampagne van 2015 de strategie ontwikkeld en zal tevens de media planning en -inkoop verzorgen.

Posted on September 24, 2015 in Blog

Share the Story

Back to Top